Jag ska alltid lyckas !

hejsan ,
nu blire ännu ett tråkigt inlägg idag. 
Idag typ bombar jag bloggen känner jag  ^^  inte bra elr ?
Iaf så måste jag bara säga en sak. 

Jag orkade ju inte träna idag, så jag och fanny skulle gå på en liten promenix, och när vi är ute och går, såklart tror ni inte alla mina 4 tränare/lagledare ska komma och möta oss med bilden och stanna o bah Jaha louise det här ser inte bra ut varför är inte du med och tränar.
PINSAMT 
så kom jag med en liten bortförklaring  ^^
asså shieet tänk om någon av dom läser min blogg :s inte för att jag tror de men men :D 

och nu blev de ett väldigt tråkigt långt inlägg igen  -.-  sry dude !

men ni får hare bra och sov gott  :*

Mina flickor jag saknar er !  :'/  <33

Kommentarer
Postat av: Häggen

saknar dig (er) med :'/!!

2010-05-04 @ 19:19:39
URL: http://juliahaegg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback