Man tror man känner någon

Har tråkigt riktigt tråkigt .
Så tänkte skriva av mig några rader bara.
Jag är trött på falska människor, folk som ljuger snackar skit, hugger en rakt i ryggen. Vi tjejer är så otroligt bra på att snacka. Snackar skit om andra hit och dit. Jag vill ha någon att prata med, jag trodde jag visste många jag kunde prata med, men det visa sig att alla är lika falska. Jag har öppnat mig för många, tydligen för många. Jag vet många som svikit mig och snackat för mkt. Men liksom jag orkar inte bry mig. Gör de ni, snacka hur mkt ni vill jag ska inte öppna mig för er med.
Ingen är perfekt men man behöver ändå inte vara så dålig

och nej jag är inte emo, och nej fråga inte vad som hänt.
Jag är glad  :)


Kommentarer
Postat av: emelie

<3

2010-05-14 @ 11:17:37
URL: http://eemeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback