Mors lilla olle i skogen gick

Ska börja säga förlåt för dålig uppdatering men har man ett liv som jag
är men en upptagen kvinna... hahah ;)

kom hem för en stund sen från fotbollsmatch, spelade låångt borta och förloooora jätte kul..
men vi var mycket bättre och domaren sög !! vafan var de för jävla äckel domare :O!!
blåste för minsta lilla och gav mig gultkort ?  liksom tack för den  :O

Ikväll ska jag vara med min älskling fannyjansson :) juste palla fannynilsson kommer ju också...
heheheh skoja :D
aja vi ska kolla på skräckfilm och ha myspys :)

någon som vet nån bra skräckfilm  ? :D

Kommentarer
Postat av: fanny

jätte..jätte.. fin bild..

2010-05-22 @ 17:35:18
URL: http://fannyjanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback