Rubriker är fina som smurfar

shoshing rockring
Sitter här och tråkar sönder.
väntar på att få ett sms av jossan där jag hoppas hon skriver ..
louise vill du med ut och "cykla"
yeah yeah jag är riktigt sugen ^^ mehehhehehehhe

Imorgon äre min konfirmatinsdag elr vafan heter de :s ?
yeyyey ni fattar :)
och jag har inget att ha på mig, alla bah jag har köpt blablabla klänning jag bah :o? whhutt ?
liksom de är inget speciellt med det ju ?

Alla måste åka till stan och köpa en klänning, själv går man till syrrans garderob ;)


Borttappade saker :(
någon som hittar elr vill komma hem till mig och leta :(
den vita tröjan

min älskade ring

Kommentarer
Postat av: Karin

Haha, praktiskt med en syster:) Jag upptäckte precis kusinens garderob igår, fylld med härliga klänningar och skor i underbara färger...:)

2010-05-16 @ 09:05:01
URL: http://pruebalo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback