Alla kan inte sjunga men jag ? ....

hejhopp
kom hem för ett tag sen det blev 2-2 i matchen, riktigt spännande match ^^ 
andrea och jag tänkte nästan hoppa in och spela i början för vi kände oss så duktiga o pigga.. ;d
det var skuttunge mot hinden herrar
om jag inte redan sagt de ?

nu ska jag plugga so som jag säger hela tiden... men gör jag de? nej ...

tänkte lägga upp en film från när fanny och axel sjöng i kyrkan men videon ville inte läggas upp allt bah lagga sönder ! jävla skit :O  :@

 
bildbrist så de får bli en smexig bild på marcus  


kul att sofie och marcus kommer hem och står och lyssnar när jag sjunger. hade hörlurar på mig så hörde inte att dom kom. marcus tkr jag sjunger jätte fult :(

Kommentarer
Postat av: kimlarsson'

sv; okej, klänningarna var skit snygga ;)



jag har varit otrologt upptagen den här veckan och förra veckan och kommer vara det nästa vecka också så det har tyvärr inte ens kommit upp en videoblogg. men jag ska absolut försöka hinna med det i helgen när jag är i stockholm :)

2010-05-20 @ 01:07:24
URL: http://mymusictime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback