You are my everything

Heeeeeeej
ligger i min sköna säng , och känns skönt att tänka att de är sovmorgon imorgon :)
har inget att skriva men skriver ändå
hehhehheheheheh

En blondin ringer till sin pojkvän och säger:
Kan du komma över och hjälpa mig
Jag har ett jättepussel
och jag kan för mitt liv inte komma på hur jag ska göra.
Hennes pojkvän frågar:
Vad ska de bli när de är färdigt då?
Blondinen säger:
Enligt bilden på lådan ska de bli en tupp
Pojkvännen bestämmer sig för att gå över och hjälpa henne
Hon släpper in honom och visar alla pusselbitar på bordet.
Han tittar på bitarna en stund. Sedan på lådan.
Sen säger han:
För det första det spelar ingen roll vad vi än gör,
vi kommer aldrig kunna sätta ihop dom här bitarna till något som liknar en tupp
Han tar hennes hand och fortsätter:
Nu tar vi en kopp kaffe och sen .. han suckar..
Sedan stoppar vi tillbaka alla Corn flakes i lådan igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback