Detta är en rubrik!

My bby is back o track ! <33333

Och jag har städat klart skåpen OCH lådorna så jag har vart riktigt duktig :)
Nu måste jag hitta kläder tills ikväll ska på b2c med brudarna.
ja vad säger man om de? hoppas de blir kul men de blire alltid mer er, we are the pary.

Och min syster har blivit duktig hon plockar ur diskmaskinen man bah  :O whhuuut

yeye nu ska jag kissa är kisssssnöööööödig hela tiden :o 
eller inte mer än en normal människa men fatta om man slapp bli kissnödig fatta hur mycket tid man spenderar på toaletten hela livet  :o ? varje morgon, efter skolan och på kvällen :o

nu fick ni veta de :D
hej då

jag vill åka snowboard nu! sen vill jag ha sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback