Ett steg fram är bättre än två steg bak

två saker

1. Hitta en tröja på mitt rum här om dagen. Den bah låg på mitt nattusbord hahaha vafan heter de då? iaf den bah låg där bah hej louise pick me.. och jag olala vad är dehär? och de va inte min o inte mammas o har aldrig sätt den på sofie så den bah låg där helt random. Den hade valt mig ... så kom inte och säg nu bah den är min för den är min nu mohaha...
fin va(A) hehehehe inte så speciell men ändå :)


2. Nu ska jag läsa frida sen sova kanske kanske..
så då säger vi natten nu då nattinatt
fina näsborrar.. muums


Kommentarer
Postat av: sofie blom

hur kan den ha hamnat där?

FÖRSÖK inte och säg att de är indin nu för jag köpte dendär och en randig tshirt på åhlens förra veckan, hmm??

2010-11-26 @ 14:59:23
URL: http://chaarmigast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback