Hemma hos elin på halv 8 hos mig

Ja dagens planer gick ju åt spillo. Läxan neeej springa neeej eller försökte men fick värsta mensvärken aaajj! så de gick inge bra. Träffa fanny istället och kolla på snygga killar. 
Shit haha ni ska se oss! när vi kollar killar typ sitter och grinar för dom är så söta! skoja ... sånna är vi inte..

nu sitter jag hemms hos elin på halv 8 hos mig, som vi brudar ska ha.
Elin står då för maten o mm ni som sätt tv pogramet vet hur de funkar.

oj nu börjar det haha alla väntar på mig hej då ses ^^
bilder kommer

aw klassresan i 6an visst va vi söta speciellt jag ...........
Kommentarer
Postat av: fanny

hahah nej nej sånna är vi inte alls..

2010-11-02 @ 20:54:30
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback