Svaren på frågestunden

MALIN
1: Har du en dildo?
Svar: Ja de har jag


2: Tycker du att dildo är skön att tillfredsställa dig med?
Svar: mmmmhm jätte skön.. <333333

3. Är du oskuld?
Svar: japp jag är oskuld!

4. Skulle du villa bli av med oskulden så snabbt som möjligt eller tycker du inte att det är en viktig sak?
Svar: Typ en viktigt sak .. eller ja inte super viktig men jag ska göra de med någon jag tycker om SÅKLART!

5.föredrar du att använda dina fingrar eller tycker du det är skönare med dildo eller något liknande?
Svar: Om de är en jätte dyr guld dildo så är den skönast!

6.har du blivit slickad av någon någon gång?
Svar: Haha nej!

7.tycker du att man ska ha förspel innan man har sex?
Svar: Det är olika har man bråttom så hinner man ju inte de  ;)

8.har du en kille?
Svar: nej jag har inte kille

9.brukar ni ha sex mycket?
Svar: Har ju ingen kille

10.Brukar du porrsurfa?
Svar: Nej de brukar jag inte

11.Hur mycket porrsurfar du per vecka?
Svar: porrsurfar inte

EVEE
1. Är du kär i Madelene?
Svar: Öhm nej de är jag inte ? .....


ANONYM
1. Hur ofta pullar du dig?
Svar: Varje morgon, varje kväll ibland går jag in på toa i skolan hhihihi jag är desperat  !!! :O ....

JACKIE
1. Vem av alla killar du strulat med tyckte du mest om?
Svar: öh den va svår.. humm jag borde ju säga oscar eftersom jag va tillsammas med han men näää.. haha kanske marcus karlsson ?

2. Gillar du någon nuuu ?
 Svar: Vet inte riktigt

3. får du ditt barnbidrag ?
Svar: ja de får jag

4. något klädesplagg som är ett big no?
Svar:  Långa kjolar kanske .. Eller de är fint på vuxna men nej inte på oss ungdommar kanske haha!

5. 3 killar och tjejer som ser bäst ut i 7,8,9an
Svar: Okej fatta inte riktigt frågan om jag skulle säga 3 killar i 7an eller bara en i varje ?  om du fattar haha.. men öh jag skriver såhär ..
kille i 7an: vilka går i 7an ? har ingen koll på 7orna...
tjej i 7an: säger väl samma sak där
kille i 8a: Ja de måste väl vara typ Gördie eller olle ha-ha! ;D
tjej i 8an: Anthonia kanske eller frida palm!
kille i 9an: Viggo kanske eller Daniel ser bra ut vafan alla ser ju bra ut hah!
tjej i 9an: haha den här var lätt .. JAQUELINE

6. vem är din bästavän?
Svar: Har ju många alla i mitt "tjejgäng" är ju de typ men om jag ska säga en så är de väl miss nilsson för hon tänker som jag !

7. hur mycket väger du och hur lång är du ?
Svar: Jag är 160cm typ och vågen gillar jag inte att stå på så mycket men väger väl typ 50kg

JuliaW
Är du kär ?
Svar: Ärligt så är jag de hela tiden typ hah!

Vem var du senast kär i? :)
Svar: Ja du byter ju varje dag.. haha nej men jag har väl typ aldrig vart riktigt kär. Har väl gillat någon väldigt mycket och de gör jag hela tiden!

Kääääärleeeeeeeeeeek är bra eller dåligt?
Svar: kärlek är bra om den man är kär i vill ha en tillbaka

Har du någongång varit hemligt kär?
Svar: Ja som sagt är jag de varje dag

Tycker du att jag har gayfrågor?
Svar: Nej då de är lugnt dom kommer ju från dig så de är bra julia :)

ELler har jag bara jävligt coola frågor?
Svar: Hehe mm visst de har du ....

JOSEFINE
vad är din högsta dröm?
Svar: Ja du få pengar så jag kan köpa ett hus utomlands kanske

vad var ditt första intryck av mig?
Svar: Kommer faktiskt inte ihåg

vad tycker du om mig?
Svar: Du är en skit cool tjej en lite djävul och är den som kommer på alla hyss sen gör jag eller någon annan dom haha.. men du är jätte snäll o skit snygg också :)

favoritklädesplagg?...
Svar: Leggings och någonting till förutom nu när de är så jävla kallt men de är jobbigt med jeans..

MALIN JANSSON
vilken fest/tjejkväll tkr du har varit bäst?
Svar: Den röjjigaste var väl julia och rebeckas den va naajs :)

är du kär i ngn nu, isf vem ?
Svar: Är väl inte kär men har väl mina aningar som jag har varje dag

vad tycker du om mig nu?
Svar: Även om vi inte umgås lika mycket så älskar jag dig jätte mycket det kommer jag alltid att göra!


ANONYM
Vad hände mellan dig och emil ? va inte ni på g?
Svar: Ja har ingen aning. jo jag tror vi va "på g" haha men nej jag vet faktiskt inte de blev väl bara inget..

FANNY NILSSON
har du en dildo? är den skön? är du kåt? tycker du om sex?
Svar: JA .. JA .. JA .. JA ..

favoritgodis, du måste säga ett!
Svar: Kanske dom där gröna och gula flaskorna eller melonerna eller döskallehuvud du vet den gula och rosa Lösgodis is the shit!! :D

hm.. varför börja du blogga?
Svar: För att jag har ett sånt spännande liv! och alla vill veta de!!

vad är det absolut bästa med mej, och tyvärr måste du (not) säga en sak, kan bli svårt men..
Svar: Det bästa med dig är väl att alltid när jag typ känner igen något ljud från en låt eller tvspel eller tvpogram så frågar jag dig och du vet vad jag tänker.. du är min lilla uppsalgsbok :D:D

FRIDA PALM
hur mycket shoppar du för varje vecka?
Svar: Jag shoppar ju inte får en speciell summa varje vecka hittar jag något snyggt köper jag de. sen kanske jag inte köper något veckan efter .. typ ..

vad använder du för rengöringsprodukter?
Svar: Jag använder Marykay produkter en som man gör rent ansiktet med sen en som man smörjer in sig.. bra förklarat ja vet ^^

EMMA NILSSON 
Är du en sån som trycker mitt på tandkrämstuben eller som "rullar den" så att all kräm åker framåt?
Svar: HAHAHA vem fan rullar ?  xD okej jag kan rulla ibland.......om de är akut verkligen ....

EMELIE
1. Vad tycker du om mig?
Svar: Du är en snäll tjej med sjuk humor ;)

2. Vilken linje vill du gå i på gymnasiet?
Svar: ingen aning

Sommar eller vinter?
Svar:  SOMMAR !!!!!!!!!!!!

Byxor eller Klänning
Svar: Humm byxor kanske eller beror på tillfälle

Svart eller vitt
Svar: svart

mamma eller pappa?
Svar: de kan man ju inte välja ;o

ANONYM
Vilken färg har din masserande massage stav?
Svar: Hudfärgad fett ful med massa ådror på :(......

Har du blivit slickad i skärten?
Svar: Euw nej..

Är du Lesbisk?
Svar: Nej !

Tycker du om lukas w ?
Svar: De där säger mig mycket .. men antagligen inte gillar ingen lucas va jag vet  ;)

Gillar du stora eller små kukar?
Svar: Spelar ingen roll.....

Gillar du att gå och köpa "Godis"?
Svar: De är bäst ju!

ADAM PIIT LUNDIN
haha vilka jävla frågor haha :D visst är jag bara bäst ?
Svar: Jag vet kåta läsare......ja min trogna läsare <3

NATHALIE
Vem har du vart mest kär i av alla du gillat?
Svar: Ja öhm kanske .. marcus stensson

Din första kärlek?
Svar: Linus Abrahamsson

Tycker du själv att du är en fjortis ?
Svar: Nej jag är ingen fjortis kanske va men inte nu faktiskt!!

ÄNTLIGEN!!!

Kommentarer
Postat av: fanny

sv: gör du narr av mig?.. :(

hahah asså vissa frågor? xD "har du blivit slickad i röven..?" shit ofta du rullar tandkämen? ^o)

2010-11-10 @ 21:13:02
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/
Postat av: juliaw

Du svarade aldrig på min andra fråga... VEM????

Jag kräver svar. hihi

2010-11-10 @ 21:22:17
URL: http://kortjockstolt.blogg.se/
Postat av: J

haha ofta jag av alla 9or louise?? skojar du eller :o Duuu är FINAST!!!!! <3

2010-11-10 @ 22:44:27
URL: http://jackielinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback