Nu ska jag springa på toaletten

Börjar inlägget med att mina små flickor suger på att blogga!!
uppdatera fööfaaaan.. va ska jag läsa likssööm ? 

yeye träningen gick väl bra hade lite ont i magen bara. Ikväll blir väl att lega och dega hemma skönt :)
nu ska jag rita pusssen

saknar faktiskt sportscamp alla vänner man fick har man ingen kontakt med och de suger att man är förstor för att få åka på de igen.. saknar sommaren 2009 på sportscamp
så alla som är 97er som läser min blogg om de är någon ha-ha.. åk minne för livet!

Kommentarer
Postat av: Alfons

Fjortis elliten? ;)

2010-11-21 @ 17:11:48
Postat av: matilda göransson

Men gud, saknar det med, som tusan!

hoppas det är bra med dig snygging! <3

2010-11-23 @ 20:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback