Vafan va dehär ?

Sitter och lyssnar på världens bögigaste låt just nu men den gillas :)
älskade ju den i typ 3an heh..

Försökte börja på musikuppsatsen men de gick ju som de gick.. suuuuuuuuuuuuuuuuuuuug
fan har damp nej de har jag inte . jag orkar inte vill bara sova orkar inte praoa orkar inte plugga.. fan
nu blev jag sur.. var ju så glad innan när jag satt o lyssna på min låt.

nej nu ska vi inte vara sånna... happy face :D
lalalal jag är sjukt trött.. nej de är jag inte heller.. shit jag har typ inga känslor.. jag är en kall människa skoja nej de är jag faktiskt inte.

drömde en dröm inatt fett random :O precis som dehär inlägget
hihihihihi

älskar min bääästavänner
asså de känns som vi är bästisar?  hihi yeah nu är vi bästisar och fryser ut alla andra yeeeah :D
dumma små barn..

Kommentarer
Postat av: fanny

åh vilket fint inlägg.. betyder mycket <3 FLF 4ever

2010-11-25 @ 19:37:58
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback