Glad näsa vs Sur näsa

kom nyss hem från affären med mammi och pappi..
alltid lika kul att gå och ta precis vad man vill ha för smörgåsar, flingor, frukter mm   (a)
och jag fett mobbad idag stod och käka vid provsmaken och blev kompis med tanten som stod där.. stod och diskutera korv! haha! 

no'n va kul idag roland berätta om sin upplevelse med jesus typ lite kul att lyssna på ^^
snart ska jag och mammi åka in till stan och shoppa lite. ett par skor följer nog med hem iaf. 

gjorde ett tidsinställt inlägg i morse men de verkade inte ha kommit upp :(

hej då

jag vet jag är konstig men visst ser man gladare ut med grisnäsa än sån där neråt näsa ? :D
jag skulle inte banga på en grisnäsa göölligt jö :D:D
Glad näsa ..

Sur näsa ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback