nu ska jag också till skolan och bli smart.. nej juste de är jag ju redan.

tjatja..
sitter här och tycker synd om mig själv :(
1. jag måste gå till skolan och kan inte se dom som jag helst vill se ...  hehe
2. mina nya trosor och min nya bh sticks ?! :o
3. jag ramla och slog i mitt smalben när jag skulle gå från frukost bordet så har jette ont :(  ..
sovmorgon idag riktigt skönt
mitt face ville inte fastna på bild idag ..
och angående mina vita idomläppar så år det inte för att dom är torra. utan de är för att jag vill vara en fjortis :)
humm för mycket ego bilder på bloggen kanske :o ........
Kommentarer
Postat av: fanny

du är en gay lord men ja gillar dej ändå.

2010-10-05 @ 18:50:46
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback