hiss/diss



- När man får vg på ett prov!! (a)
- Att jag hittade mitt telefon kvitto så nu ska andra älskling på lagning ..
- Sushi, hur gått är inte de ? RÅ FISK!! mummms ! <33
- Barndomsvänner man kan alltid prata med dom och om man inte pratar på ett tag så finns dom alltid kvar
- Puder när man känner att ansiktet inte vill sammarbeta den dagen(finnar, röda kinder mm) så kan man bara pudra på lite och jag tycker det blir mycket bättre än om man använder foundation. :)
- tattoo jag vill ha där!


- När man har pms och ingen kan acceptera det. när alla ska hålla på och man bah aaaaaaaaah låt mig vara!
- När man känner gud va bra det gick på provet :) IG vaaaa ?!?! :O
- Att det ska bli typ kallaste vinern nu på typ 1000000  år det var ju tillräckligt kallt förra året,, gaaah kill me :(


- Att de börjar bli mörk. depprimerande och så jobbigt att gå upp på morgonen ..

Kommentarer
Postat av: fanny

jag är en barndomsvän.. ihi (a) <3

2010-10-13 @ 22:37:26
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/
Postat av: juliaw

jag också (aaaaa)

2010-10-14 @ 16:03:51
URL: http://kortjockstolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback