Damp

Humm.. jag vill ha en bra blogg..
kunna skriva mycket men liksom , jag har inget att skriva. För att ha en bra blogg måste man ha ett intressant liv att kunna skriva om. vilket jag inte har! hah sitter ju mest hemma och kollar på oth då jag inte tränar förstås eller är med någon av mina små random till kompisar ;)

men min blogg är bra iaf och bara för att göra den lite roligare så ska jag ge er killar lite tips  ;)
mina singel brudar ..

Jag har en kompis - Fanny Maria Nilsson
Ålder - 1995 10 03 Glöm inte hennes födelsedag !!! :O då blir hon ledsen ..
bor - Granne med mig bara en hage emellan
Reliationsstatus - Singel
Gillar att - sjunga dansa och lyssna på mosart :)
Ogillar - mattematik och våldtäcksman


Kommentarer
Postat av: fanny

oja tack... har redan börjat fått en massa konstiga samtal om folk som vill träffa mig osv..

2010-10-06 @ 22:15:21
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback