Vi tänker på dig, alla gör de

hejsan har typ damp för att min data laggat men iaf så..
jag antar att ingen har missat bloggdramat mellan paow hugo och nemo ?
om inte då borde ni läsa ! :( buuhu stackars.

yeye ikväll blir det hem till sarisen på tjejmiddag :) får se vad jag slänger på mig, känner just nu att jag inte orkar något hehe.. bilder kommer iaf. 

nu ska jag leta kläder och sminka mig .. kommer outfit bild innan jag åker.. kankse kanske. 

skolkatalogen kom idag också. JAG ÄR SKIT FUL ser ut som en fjortis... fan. okej att vara ful heller ful än fjortis faktiskt! uschusch .. ?

vem :O?

Kommentarer
Postat av: emelie

Snygga tuttar

2010-10-22 @ 22:31:45
URL: http://eemeliesplace.blogg.se/
Postat av: piit

2010-10-23 @ 15:40:43
Postat av: piit

faktiskt emelie :)

2010-10-23 @ 15:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback