When I look at you I see your smile

sitter här och fryser.
glömde säga vad jag gjorde i morse, iaf så spelade vi fotbollsgolf!
första gången för mig och det var jätte kul. sen blev de ju ännu mer roligt när jag vann i mitt team..
lite kallt om fötterna bara

nu sitter jag här och taggar tills ikväll.
vi ska nämligen ut och äta på kinaresturang och vet ni vad de betyder ?
mer sushi!! happy face

jag just nu .. jag vet att ni älskar att se bilder på mig..


funderar på att börja lägga ut gamla videobloggar som jag aldrig har lagt ut för dom va så fula/pinsama..

Kommentarer
Postat av: HANNA & JOZEFINE

Hej, hoppas du haft en trevlig dag. Om du har lite

tid över, kika gärna in på vår blogg och lämna gärna en kommentar :)

2010-10-16 @ 16:09:29
URL: http://hannajozefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback