Bara för att jag har tråkigt

Vad jag tycker om storbloggarna
Kissies.se
En tjej som verkligen har åkt rakt ut i backen.haha ! hon har gått för långt, visst hon är känd men alla hatar henne? photoshop är hennes drog typ ?  jag menar hon är inte snygg ! och jag tycker inte om henne men tycker ändå lite synd om tjejen. Hon är säkert en snäll person varför skulle hon annars ha vänner ?  eller är det sant som Amir säger att hon knappt har några .. humm  ?  vad tror ni about that?
Dessies.blogg.se

Måste säga att den här bruden gillar jag!  Visst hon var en riktig fjortis förut de var så hon blev känd genom att vara en playahead fjortis. men nu har hon förändras och hon värkar vara en störtskön tjej! Hon är skit fin eller ja jag tycker hon är fin snygga kläder lala och jag tror att om man är med henne skrattar man! :) hon verkar vara en tjej med humor!  goo dessies! hahah ......
Paow.se

Hon har förändras jätte mycket precis som dom andra,  hon verkar vara en snäll person och jag litar nog mest på henne av alla eller ah av dessie och kissie som i den här lilla fjortiskretsen fast den har nog försvunnit nu men när den va igång.. höhö hon är fin och verkar hygglig haha hon står för sina åsikter och det är bra tycker jag! alla som klankar ner på storbloggarna är avundsjuka!
Kenzas.se

Finns inte så mycket om henne bara att hon är den finaste ! läser knappt hennes blogg men går in och kollar bilderna de gör jag"! gaaash fin kvinna
sen har vi ju blondinbella, tyra, amir, stinalee, blondaa, och lalala men dom läser jag bara ibland dom kanske kommer senare :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback