Din dröm, blev min verklighet

hej människor! :)
skolan sög, men glädja mig med lite shopping idag igen men de var jag värd

träningen gick bra förutom att jag börja blöda näsblod mitt i spinningen!;o
stoppa in en tuss sen var det bara att fortsätta,
kände mig som ett sånt här sjukt barn som tänar så mycket så hon börjar blöda näsblod och skit hah men så är det inte eftersom min näsa är lite konstig  ..


imorgon är det helg skönt!!!  vad händer för er människor i helgen ? :)

bild på de jag köpte
bara nödvändiga saker!


ska köpa fler trosor ska bara kolla satt de är rätt storlek eftersom man inte kan lämna tbk underkläder :) vem vet jag kanske har fått en större rumpa! ;).....
den här var inte nödvändig men den va fin och kommer få en fin plats i min garderob

jag vet att ni är avundsjuka ..

Kommentarer
Postat av: emelie

fett fina saker du köpte ! :D



caaaarl .. ttiass

2010-09-23 @ 19:36:47
URL: http://eemeliesplace.blogg.se/
Postat av: juliaw

sluta va så jävla horig på din blogg, hora

Lägga ut underkläder och nakenbilder fyfyfyfyfyfy !!!

hahahhaha skoja (a) fett snyggaaa trosooosoososr.

2010-09-23 @ 22:13:26
URL: http://kortjockstolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback