EN fråga ETT svar

Jahapp vi förlora matchen leffe (tränaren) fick ryck hihi vi var jätte dåliga ^^
skoja nej men jag tyckte faktiskt vi va kanske bra ? :o
tydligen inte...

nu ska jag .. humm va sa jag göra nu ... kolla på en film kanske :)

ikväll blir det en middag med grannarna .. jag borde kanske längta men de gör jag inte känns hårt att de är en avskedsmiddag för forséns!!  buhhu  :''( asså ingen förstår hur mycket jag kommer sakna dom de är ju min lilla elin som flyttar.. elin o jenny som man växt upp med !!  bajsbajs


SVAR :  Nej de är min mammas eller var den är död nu .. lilla silvertopper :(

Kommentarer
Postat av: Jossan

Han fick hjärnblödning typ. Jag kan förklara någongång då vi ses <3

2010-09-18 @ 15:40:34
URL: http://runawaybitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback