Första franskalektionen gick super!

shullulu ,
har pluggat fysik eller försökt , har inte orkat så jag baka en kladdkaka och roa mig själv :)
snart ska jag på träning, träna bort kladdisen höhö fast de behövs egentligen inte min mage är ju så iform... hehehehe
tips på att roa sig själv
* pilla på tånaglarna
* sminka sig som ett lejon
* pilla sig i näsan
* äta salt
eller göra som jag
BJUDER!!
ikväll blire maybe en hiss o diss lista om ni vill ha de ? :D ... humm..
om ni vill så får ni jätte gärna kommentera om ni vill ha något speciellt tex hiss o diss lista eller frågestund eller bilder på något typ mig som emo, fjortis eller mina fula kompisar hah skoja! :*
nej men så ni vet  :D
känn er som hemma  :)
nu ska jag göra ett moppetest sen ska jag fara till fotbollsträningen puss på ena skinkan!
Kommentarer
Postat av: Juliaw

hahahaha vafan! .. jag dör. Men, men.. du får väll skylla på att man blir som man umgås ;) haha...

2010-09-13 @ 18:35:33
URL: http://kortjockstolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback