Franskakungen is back on track

skrev inget igår har inget att säga om de heller hade typ pms hela dagen .
pågrund av en viss dryg person vid namn Armond :O:O:O haha
yeye juste åkte in till stan klippte mig och köpte två par jeans juste  :)
idag var skolan som vanligt skulle disikera ett getöga eleller vafan de va fetaste äckligt ;o ...
juste böt tillbaka till franska också ;D fannynilsson min vän klarar sig inte utan mig :')
säger vi...
ikväll har jag vart med mathias jimmie och pullan, kolla film chilla och hade allmänt gött .
hare bra :D
min blogg suger. men ni läser den ändå ?  förstår inte poängen ..
Kommentarer
Postat av: Matte och jimmie

det är ju klart man läser din blögg lobban :D

2010-09-11 @ 14:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback