Hej jag heter louise och är matläkare ?

Hejsan har suttit med hk läxan hela dagen som skulle lämnas in idag men en dag försent gör väl inte. hade ju faktiskt tappat bort pappret (a)
iaf så är jag grym jag ska bli sån här läkare som bah nej du är inte fet och du måste äta lalal för att orka och protoiner hit o dit... fett coolt.... right ?

ikväll blire åka in till stan och dansa det är kul. förutom att jag suger och ja .. SKOJA
jag är grym på de också :)

dagens
fatta att min kära syster köpte tröjan till mig i födelsedagspresent :) 


jag vet .. men såhär ser man ut efter en jobbig dag i skolan.

trött o sliten, stackars liten

Kommentarer
Postat av: matte

Jag, jossan och jocke ska bli snutar :D

2010-09-29 @ 18:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback