nu ska jag gå ner till mamma o klaga på min data

Äntligen!!! har väntat i 25 minuter nu på att komma in på min blogg sen in på skapa inlägg..
jaaup ingen förstår hur jag har det men ni ska vara så fucking glada att jag ens uppdaterar på bloggen jag lovar att om ni skulle ha min data då skulle ni bah fan va seg nu skiter jag i dehär..
men jag kämpar!!! hö-hö only for you .. vänta bara när min data är virus fri då ska jag inte klaga på om de tar typ 20 sekunder! att öppna något ..!
nej nu ska jag inte sitta här och klaga vilket jag alltid gör!  tänkte bara säga godnatt  :)
see you tomorrow thehe ...
när min data blir virus fri när den är snabb så har jag mkt saker jag ska göra  :) pallar inte göra de nu för om jag gör de kommer de kanske ta 10 timmar o de vill jag inte:)
nu ska jag plugga fysik hej då
snart viner mmhm va sköööönt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback