Nu ska jag plugga eller vad skönt med ett varm bad !

Sitter och min mage är stor för jag har ätit mycket! :)
skulle kunnat äta en hel häst! så hungrig var jag! då kan ni ju tänka er, hungrigare än ett barn i afrika faktiskt :o
idag gick skolan segt , men lärde mig en nu åt på gitarr på musiken och lalala drog till stan efter skolan, sola solarium vilket inte va bestämt blev bara deprimerad av detta äckliga höst väder /:
imorgon är det so förhör känns bra att jag inte kan någonting !
engelska förhör och jag har inte böckerna hemma så kan inte plugga känns jätte bra..
sen på fredag fysikprov fattar nada och de går inge bra för mig att plugga de heller .!  erat fel! :O
nej nu ska jag sluta dryga ha de bra nu ska jag ta en hembakat köttbulle till!
saknar mina två konstiga vänner ! :( <3
Kommentarer
Postat av: jossan

Sv; ja verkligen! Tack tack :-) kram

2010-09-14 @ 21:26:38
URL: http://runawaybitch.blogg.se/
Postat av: emelie

Vare skönt att sola eller? Man har ju nästan glömt bort värmen ..

2010-09-14 @ 21:54:53
URL: http://eemeliesplace.blogg.se/
Postat av: nathalie

saknar dig mest gumman! måste ses snart <33

2010-09-16 @ 18:40:19
Postat av: nathalie

saknar dig mest gumman! måste ses snart <33

2010-09-16 @ 18:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback