Tänk er en slingrande sak

åh jag vill inte spela fotbollsmatch idag  ! :(
är sjukt otaggad och känner att det kommer gå bajs dåligt.
är trött och seg o vill bara lägga mig ner och kolla på oth, vänta juste DET KAN JAG JU INTE!! ..  suck
iaf

godmorgon bloggläsare :)
Jag tror seriöst att jag har blivit störd eller något! 
jag har alltid hatat ormar men nu har jag blivit helt störd! jag kan inte se en orm på bild och bara av att tänka på en orm slingrande runt mitt ben eller något shit jag dör! 
och nu till saken ..
Jag har fått för mig att varje gång jag ska gå och lägga mig så tror jag att de ska vara en orm under täcket så jag måste alltid lyfta på täcket och kolla innan jag går och lägger mig.. sjukt
tänkte lägga upp en bild på en äcklig orm men bara av att gå in på google och se alla ormar så nej.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback