Be happy with candy

okej kör på 4e inlägget idag . fast ja inget har ju publicerat eftersom min data är kooonstig ..
men nu sitter jag iaf på den gammla datan , man brukar säga den gamla och sega men faktum är att den har datan är snabbare än min :)
HUR SEG ÄR INTE MIN DÅ?!?!?!?!!? 
 
har försökt lägga upp bilder på de jag fått men kan inte lägga in det på datan pågrund av jag vet inte. jag vet inte allt om ni tror de herregud jag är inte gud precis :O ?

antar att ni sätt min nya design  ? :)  schnygg vavavavvaa  ? ;) tack amanda.

åh saknar klassresan i 6an så små alla va :')
 
 

Kommentarer
Postat av: Juliaw

fett snyyyyggg desiiiiiiiiiiign!!!! MOTHOERFUCKER JAG BLIR aVIS :(

hahahahhahaha shit vad vi var balla då alltså. shit.

2010-09-11 @ 17:11:41
URL: http://kortjockstolt.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Åh så söta ni var ;)<3

2010-09-13 @ 19:05:32
URL: http://barajennan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback