Tack min flickor älskar er !

God morgon
börjar väl med att berätta vad som hände igår  ;o hur jag kände!! :'(  skoja hah ne men ...
en gång för länge sedan... igår ...
var en flicka och hennes familj på middag hos grannarna. Mammorna säger fanny och louise gå hem till hos och hämta kaffe. Louise tjatar emot och säger hon vill inte men slutar med att dom går ..
När dom är hemma på louise gård säger fanny
- louise vi går in i stallet
louise tänker ööh wtf men gör som hon säger.. Rebecka julia och ida kommer förbi och tittar in i stallet louise hinner inte reagera fören Julia ida och fanny sprungit iväg..
kvar står hon med rebecka..
LB - öh hej va gör ni här ?
RHF - men vi ska ju kolla på film hos dig?
LB -  haha va nej jag och fanny ska bara hämta kaffe så ska vi hem till fanny igen ?
RHF - va men julia o ida hade ju pratat me dig om de  ?
båda fatta noll men beslöt sig för att gå in till huset.. på trappen låg de fotspår in och båda blir skit rädda och louise  tänka nej nu ska dom skrämma mig och rebecka är med dom :o rebecka tänkte samma sak .
vi går in i huset de ärhelt mörkt slutar med att massa mördare hoppas fram o hugger oss..
nej inte så hemskt slut faktiskt. brudarna hoppar fram o säger grattis  :O
så då hade dom alltså planerat dehär !!  för jag och rebecka har fyllt år!!
väldans trevligt åt kladdis sen sluta det med film och bara för att jag är en sån social kompis så somnar jag i soffan! sen minns jag inget mer  .. :) trevligt trevligt
och här tog min kväll slut
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback