Min flicka blir stor flicka

Idag är det ingen vanlig dag det är jullanpullans födelsedag!
15 bast nu räknar jag med att du inte är någon fjortis längre ;) 
hah vi har haft våra stunder bra och dåliga
Let's see som picture






Så hade vi ju våran extrema period ..
vadå vi är inte fjortisar ?
vadå ungar leker ju att dom är katter varför kan inte vi?
omg jag måste ha den här adidas tröjan !!!

Blodsyster
bill-bull
fjortisfriend
vad vi nu har vart ,
jag vill bara säga Grattis på födelsedagen !

kommer alltid älskar dig snuttplutt :)

Kommentarer
Postat av: juliaw

hahahah aaw, gullipluutten, så många bilder och minnen haha.. Tack, älskar dig också! <3

2010-09-26 @ 00:22:22
URL: http://kortjockstolt.blogg.se/
Postat av: matte

så underbart att se ! :)

2010-09-26 @ 00:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback