Varför ska de va så svart att komma på rubriker !?

Vill ni veta vilken otur jag haft med bussar idag eller ? :O
skiter i om ni vill såhär vare iaf... hehe
först åkte jag till skuttunge kyrka för att ta en buss kl 12.50 men den kom aldrig jag bah palla den är sen så jag vänta o vänta sen kom jag på bah nej... de är helg FUCK så då åkte jag till bjk och hoppades på en buss där missa 13.00 bussen precis  :) .... fick vänta till 13.30 som dock va 8 minuter försenad typ!!! och jag hade bråttom -.- sen så kom jag in gick på min sköna yoga riktigt avslappnande sen missa jag 15.30 bussen hem precis.
såg den köra förbi mig med mina egna ögon :'((  så fick vänta en halv timme på nästa ...
tur att man kom hem iaf  :D
nyss så städa jag lite bland alla sladdar vid tv och där bland allt låg min data sladd till kameran så bättre sent än aldrig eller ?
bilder från när jag fyllde år höhö...
tror de va allt iaf  :)
Tavlan är såklart gjord av Elis <3 :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback