Bilder

Kom precis hem från stan
va ju in och köpte min kenza jacka men fick även med mig en virkad väst hem skit snygg! 
Gårdagen började va trevligt käkade ju på dragon och mummms va gott de är trodde min mage skulle spricka när vi gick därifrån. Åt typ 100 sushi bitar (a)
Jaja sen drog vi till lokalfest hahahah.. nej va skrattretande.
Shit va tråkigt de va!  Slutade iaf med att alla drog. Däckade väl i josefines säng vid typ 1?

Feeeeeeeeeest!!

Kortet knäpptes när denna söta sak fyllde år! Grattis <3

Ja de är ju inte helt fel att jossan gör pannkakor åt oss till frukost! mihihi puss på henne

Kommentarer
Postat av: Julia

HAHAHAHHAHA EMILS MIN NÄR HAN SITTER BAKOM ELIS HAHAHAHAH, dör...

2011-04-03 @ 17:34:04
URL: http://kortjockstolt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback