hiss/diss


Våren! Den är äntligen här och hur länge har vi inte väntat på att all jädra snö ska försvinna! wihhoo säger jag bara!

Bästa klassen! älskar 9B så sjukt mycket. Vi är allt för bra vi!

Påsklovet är äntligen här! Nu bara rusar våren förbi så blire sommar snart hihi.  Men ja påsklovet kommer precis i tid har blivit riktigt skoltrött den här veckan.

Långklänningar! japp tro de eller ej, men ja jag vet själv att jag dissa de förut men jag står inte för allt jag säger. hehe men de hissas de är riktigt snygg så i sommar! långa klänningar flickor ;)



Att jag typ är pank. Ja kan inte säga så mycket mer än att de suger hårt! vafan gör man utan pengar :O ?! paniiik fanny hjälp mig!

Förhållanden som tar slut. De suger bara helt enkelt.

Att jag har massa plugg att göra underlovet. Nu bah åh va skönt med lov men nej nej så ska ja göra matte, svenska och so skönt lov man får!

Att jag har ont i örat! känns som jag har ett blåmärke över hela örat men de syns inte något, fick en boll på den igår. Stackars liten så oskyldig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback