Blixtar och dunder.. magiska under.. njaaa vet inte om ja håller me.

Skulle vara en hård fotbollsträning idag! Efter 40 min blixtra de för mycket och den fick lov att avbrytas hihi så synd.. Så ah jag kom hem käka lite melon och parmaskinka som mamma gjort iordning. Skulle plugga men som vanligt hamna man här. Imorgon slutar jag halv 5 lääängtar! .....
Sämst inlägg men bloggar bara för att dom närmsta som läser ska ha något att läsa för jag vet hur irreterande de är när mina närmsta INTE bloggar! damp !haha.
Godnatt

saknar den här konstiga filuren
Kommentarer
Postat av: stu

http://www.youtube.com/watch?v=CUSHffy4t9w&feature=related hahah kolla vid 0:50 när phill är i affären.. riktigt DU ögonblick..

2011-08-30 @ 17:49:46
Postat av: Anonym

ööh asså att han står och äter innan har betalat om du inte fatta hahah (a)

2011-08-30 @ 17:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback