Don't mess with me when I sleep

GOd morgon.
Gick upp klockan 9 idag typ inte gått upp så tidigt på hela sommarn :o..
dags att vända tillbaka dygnet kände jag.. börjar ju imorgon. FYYFAN säger jag bara.
hade kastat iväg mobilen i sömnen.. bara en tidsfråga tills jag spräcker skärmen på den här också.

Började min morgon me ett fot spa iaf. så nu är mina fötter lena, målade och allt va dom kan va. Hatar fötter usch haha..
Men nu ska jag bara slappa och titta på en film. och min fot svider. Råka bränna mig på de varma vattnet. Jag va ju så osmart så jag hällde det nykokade vattnet rakt över ena foten. De är inte lätt att vara efterklock. haha..
jajajajjaj långt inlägg nu blire film :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback