Fett kul jag har..

Namn: Louise

Piercingar: öronen bara tyväääärr eftersom jag inte får ta i tungan..

Tatueringar: nej men när jag blir 18!

Längd: 160 cm va länge sen ja mätte mig så jag kanske växt lite mer hähä..

Skostorlek: 37

Hårfärg: blondt

Fräknar: näj /:

 

Kär? Nä inte kär jag har svårt att bli kär..

Önskar du att du bodde någon annanstans? Nej skuttunge är bäst! Fast ah jo ibland kanske.. De är ju lite ute på landet..

Tycker du att du är attraktiv? haha nej

Dricker du? ja, annars skulle jag väl dö av törst?

Röker du? nej

Vilket schampo använder du? wella eller jag vill använda de för att de är bäst haha men mamma köper något annat konstigt frisör shampoo

Vilken parfym använder du? naomi campbell eller jag har tappat bort den nu  :(

Vad är du rädd för? ormar fyfan!

Gillar du att tvätta? jag tvättar inte så ofta.

Gillar du berg- och dalbanor? ja fett ruuligt

 

Senaste...

Filmen du hyrde? kommer inte ihåg

Filmen du köpte? kommer inte ihåg. här är man olaglig hähä

Låten du hörde: Minns inte eller ah kan inga titlar...

Låten du laddade ner? laddar inte ner, spotify!!! fast ah mitt spotify funkar inte nu men ..

Personen du ringde? Emma nilsson

Personen som ringde dig? mamma

TV-program du såg? ser inte på tv

Person du tänkte på? Daniel (fick sms nyss)

 

Favorit...

Låt: Vet inte gillar allt

Sak att göra: umgås med vänner och titta på film såklart!

Sport: inget haha.. nej men dansa om de är en sport.. jo men ja de äre!

Dryck: Loka vattenmelon

Kläder: Mjukiskläderna är ju de bästa

Film: Never back down/green street hooligans

Serie: ONE TREE HILL & O.C

 

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke? näe tror inte de

Ljugit för någon? japp

Varit i slagsmål? Nej I'm a good girl hah,

Träffat någon från internet IRL? haha nääe.

 

Antal...

Gånger du varit kär? aldrig vart riiiktigt kär tror jag.

Gånger ditt hjärta brustit? aldrig

Hjärtan brustet på grund av dig? ingen aning

Gånger ditt namn varit med i tidningen? Hela tiden brukar stå stora rubriker om Louise Blom ;)

 

Senaste...

Boken du läste? Oj de va ett tag sen.

Personen du fick e-mail av? Facebook döda mig!

Personen du fick brev av? Gymnasie säkert. får aldrig brev.

Personen du fick sms av? Daniel karlsson

Gången hela din familj åt middag tillsammans? igår


Vad har du gjort idag? skolan
Var det kul? nej fast jag har ju skön klass!

Brukar du svära mycket? Enligt mamma svär jag hela tiden.

När stiger du upp på morgonen? 6.30 när de är skola.

Vad har du på dig? jeans och en rosa tröja

Vad ska du göra ikväll? fotbollsträning. (om jag orkar gå)

Använder du hårspray? nej

Kan du stå på händer? om jag har en vägg bakom hähä

Håkan Hellström eller The Ark? men usch haha vem lyssnar på nån av dom?

Gillar du ketchup? ja! ketchup till allt ;)

Är du glad nu? jarå

Var du glad igår? think so

Vad dansar du till? skön musik

Kan du sjunga? Ja ojojoj ni ska bara höra!

Spaghetti eller makaroner? spaghetti

Land du vill besöka just nu? något varmt typ thailand eller florida nej Miami vill jag till!


Kommentarer
Postat av: Geografi snubbe

Du vet väll att Miami ligger i Florida? ;)

2011-09-01 @ 10:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback