what doesnt kill you only makes you stronger

Har haft en trevlig dag i stockholm synd att jag inte kunde stanna kvar till kvällen o va kvar på the voice o träffa saknade albin o elsa som tydligen skulle dit aja.
Fick inte me mig så mycket men jag är super nöjd endå. En väska och skjorta blev det.  Va helt död påvägen hem och däckade i bilen. Nu ska jag dricka lite te med mamma sen byta om och dra vidare och träffa vännerna. skojsigt.  Orkade inte knäppa kort på de jag köpt men jag va så smart o sökte google efter de hähä.
nej men ungefär en sån här vit vanlig skjorta från zara sen min super snygga väska som jag dräglat efter i ett halv år kanske, haha nu är den min! :*
okej skjortan såg inte ut sådär men en vit skjorta bra då fattar ni..
Kommentarer
Postat av: Anonym

vart hitta du väskan!?

Har letat överallt, så snyggg

2011-08-21 @ 22:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback