lördag

Sitter hemma i sängen och väntar på mat.
Har bara chillat idag med jonte och de ska jag fortsätta göra fast med mina bestavenner istället :) 
Blir nog en mys kväll till tror jag. Älskar det. Även fast jag inte bangar på fest men mysa är mysigt  (y)
Juusste hittade alla mina smycken nyss i en påse som har stått på mitt rum sen i sommras när jag va i malta. Har undrat i flera månader va sjutton dom har tagit vägen.

Det är så kul att blogga,, noooot hatar not aja haha. Med detta tråkiga inlägg säger jag ha en bra lördag!
Kommentarer
Postat av: emelie

hahahha omg vad rolig bild! :o

2011-12-03 @ 18:47:39
URL: http://uknowiit.blogg.se/
Postat av: Anonym

dejtar du och jonte`?

2011-12-04 @ 10:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback