Se allt från den ljusa sidan.

Sitter och läser tillbaka i bloggen. (jag vet jag skulle plugga men tog en liten paus)
Orkar inte gymnasiet, visst jag går den linjen jag vill gå och jag har en jätte bra klass. Men jag saknar när man gick i 9an, va älst på skolan. 9b min klass jag hade då va så sjukt bra. Vi hittade alltid på något att göra typ. Kasta blöta papper på varandra, sno en jul gran, på vintern var de alltid fetaste snö bollskrigen (även fast jag inte gilla det jämnt!) och på sommarn vare vattenkrig som gällde! I 9an vare spexfoto, balen, grönalund. Det var så sjukt kul då! Och jag hade alltid alla mina favorit tjejer bredvid mig. Man behövde inte sakna dom för man träffades ju alltid i skolan. Nu är det typ rå plugg sista kvällen eftersom jag har tappat min pluggvilja helt. På rasterna sitter man vid datorn och skoldagarna bara rullar på. Inget speciellt händer. Och jag ska säga att jag aldrig fått så många ig under hela björkvalls skolan som jag fått nu under gymnasiet. Men jag har ingen lust till att plugga känner inte att jag måste liksom. Menmen skärpning på min sida. Nu ska vi inte se allt negativt. Livet rullar på och snart går jag ut skolan. Med betyg i allt såklart! Så nu ska jag fortsätta plugga.
Tisdag - Historia prov
Onsdag - Matteprov
Fredag - Engelska uppsatts
Det är bara slå upp böckerna louise. 

Som tex dehär. Hur ofta gör man såhär nuförtiden? Åker runt på sparkcyklar i en leksaks affär.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback