Use your smile to change the world, don't let this world change your smile

ojojoj vad händer me bloggen louise?
Livet leker. Dagarna rullar sakta men säkert förbi. Julafton slut, nyår om några dagar sen är nyår slut, sen tillslut tar jullovet också slut. Nu sitter jag här i min ensamhet och lyssnar på musik.

Så vad har ni missat? humm inte så mycket faktiskt, har haft en galet skön kväll me julia rebecka och fanny. Satt på pulls altan och spela spel, drack glögg och snacka skit ända in till klockan tre på natten. Hur mys som helst sånna kvällar borde finnas oftare.

Idag har jag vart me malin på stan och luffat runt efter nyårs kläder. Kan inte säga mer än att jag kom hem tomhänt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback