God jul

God jul på er!
Har inte hunnit blogga idag men har inte vart hemma någonting. Åkte till mormor tidigt på morgonen och har spenderat nästan hela julen där. Åkte förbi pappas sida i storvreta en snabbis, kul att träffa oliver och dom igen! (träffar dom typ en gång varje år haha!) 
Aja annars så har julen vart en bra jul. Förutom att min gulliga syrra sprider sån underbar stämning hela tiden man blir så glad! verkligen.. 

Alkis tomten kom till oss också haha dör.. jag skulle gå tomte för små kusinerna så när alla står i fönstret och bah titta tomten kommer så ramlar jag och tappar säcken och allt mitt ute på gatan. Tomten drack tydligen för mycket glögg denna jul.. 

Nu sitter jag har i min one piece och myser galet. (y)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback