Tänker ni någon gång på alla frukter som blir lämnad i fruktskålen och ingen vill ha dom längre? tragiskt .. mycket tragiskt

ojojoj känner att jag har hunnit med jätte mycket idag.
skolan japp jag är bättre än alla andra bussbarn..
hälsade på mammas moster, fanny jansson din mamma jobbar där :D kände igen mig när jag kom in jag bah vare inte här jag o fanny gick när vi skulle till Ulrika  ^^
Satt på terassen och hade allmänt chill, käka natchotallrik och drack vin.  näe cola men ändå..
sen gick jag o mammi på bio fett tragisk den va :( men jag älskar ola rapace! snygging där!!
och nu sitter jag o mammi i soffan, dricker te och myser.
ha en bra fredag gott folk!
dregel

Kommentarer
Postat av: fannylinden

hahahha yey coolt D:

2011-02-12 @ 03:19:12
URL: http://fannyjanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback