15.23 söndag

Kom in för ett tag sen har vart ute o kollat hur de va med älsklingen. Har även hunnit gått 6km med mammi o pappi. Nu ska vi fika och gratulera min syster senare ikväll kommer släkten hit.

Gårdagen va awesome var hos jossipossi på ferre och hade mys med brudarna först, var riktigt länge sen så de va kanon! Senare kom annat roligt folk. Jag rebecka malin och jackie drog vidare till björklinge haha synd att vi missade slutet på ferren. Värkade ha blivit väldigt lyckat.. hehe
nej men hoppas allt gick fint och att de inte blir allt för mycket straff.
kvällen slutade iaf hemma hos rebecka.

bilder kommer nästa inlägg.
men jag kan bjuda på kortet jag och sofie gav till mamma i födelsedagspresent.

by louise haha mvg i bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback