Du har funnits hela tiden men jag har inte tänkt på dej förns nu

Kom ur duschen för ett tag sen och nu har jag precis ätit upp den goda middagen som serverades!
Va på stan efter skolan och fick med mig en tröja och en maskara hem.
Min jacka va slut i storleken FUCK! men ska beställa hem en annars om inte blablabla. orkar inte förklara. Idag i skolan kolla vi på en dokumentär film om hitler. Mådde typ illa usch,.

Tappade bort min mobil idag med. Min lilla bebis  :( 
Men tanten i expeditionen hitta den!
Tanten till Mathias  - Är dehär din mobil ? 
Mathias - Nej
Tanten - okej för de är du på bakgrundbilden
heheh stalker jag är (a) 
Den hade typ legat ute, måste ha tappat den fy dej
louise! 

hahah... Söta flickor....

Kommentarer
Postat av: emelie

hahahha louise stalker, fett roligt :D

2011-03-30 @ 21:56:28
URL: http://eemeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback