Tidsfördriv..

Vad gjorde du kl 08 imorseDrack vatten   
Vad gjorde du för 15 min sedan: låg i systers säng
Det sista du sa högt: Nej varför skulle jag de?
Det senaste någon sa till dig: Du kommer säkert smsa marcus
Vad har du druckit idag: Vatten
Vad var det senaste du åt: Bannan 
Vad var det senaste du köpte: Minns inte
Vad är det för färg på din ytterdörr: Grön typ ..tror jag
Vad är det för väder hos dig nu: Molningt men ändå en gnutta sol :)......
Godaste glassmaken: Vet inteeee
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, de gör jag!
Sover du tungt: Ja, vaknar aldrig av min väckarklocka.
Drömmer du mardrömmar: ibland händer de
Favoritklädsel: Mjukiskläderna!
Vad ser du om du tittar till höger: Ett fönster
Vad gör dig glad just nu: Vet inte ingenting
Vad ska du göra härnäst: Ligga kvar i soffan
Höger eller vänsterhänt: Höger!
Humör just nu: Kunde vara bättre  
Favoritgodis: CHOCKLAD!
Kläder just nu: Mjukiskläderna!
Sommarplaner: Malta! och allt roligt jag ska göra med mina tjejer!
Hur många kuddar sover du med: 2
Morgon eller nattmänniska: Natt människa usch för tidiga mornar
Vad är viktigast för dig: vänskap och familjen
Är du kittlig: På vissa ställen..
Snarkar du: Ibland när jag sover djupt!
Stjärntecken: Jungfru va jag förut till dom ändra skiten nu vet ja inte
Äckligaste insekten: Alla ..

Men ja dehär va ju jätte kul asså!  :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback