Because of you I learned to play on the safe side so I don't get hurt.

Jag är på dåligt humör. Vet att man inte ska blogga då, för då skriver man bara massa saker man egentligen inte menar. Men nu är jag inte arg.
Jag är trött, hela jävla tiden! och de gör mig deprimerad, arg, känner mig stressad hela tiden! fast egentligen borde ja inte va de. Orkar inte vara trött för det gör så jag skiter i saker. Saker som är viktiga lägger jag bara åt sidan. Skiter i nära o kära, skiter i läxor, skiter i träning. Går bara runt som en levande zombie hemma. och det blir inte bättre av att alla klagar eller frågar är du arg? man bah NEJ JAG ÄR INTE ARG. men nu blev jag. eller när pappa börjar säga att jag blir mer o mer lik sofie. NEJ JAG ÄR INTE LIK SOFIE!  Jag är bara trött. Varför är det ingen som förstår. Jag har ramlat ner i en grop. En skön jävla äcklig grop. Nu ska jag duscha sen sova. Skulle behöva plugga men som sagt.. Det skiter jag i.

Kommentarer
Postat av: sofie blom

åå vad är de för fel på mig? :(

2011-11-30 @ 23:22:17
URL: http://chaarmigast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback