Tänk inte bara gör.

Hatar sånna här dagar när man inte har något alls att göra. Ingen lust till någonting.
Vill inte se film, vill verkligen inte plugga, vill inte ens sitta vid datan.
La mig i sängen klockan 8 och skulle plugga. Efter en sida försvann jag i mina tankar. Man är vaken men kroppen är helt livlös och man bara ligger. Tankarna snurrar runt i huvudet. Efter drygt 1 timme kände jag mig pigg igen. Gick upp och tog en kopp med oboy.. Tittade på slutet på fotbolls galan.
Nu ligger jag här igen.
Känner på mig att det kommer bli en sån här natt när man inte kan sova.
Ligger och ser klockan bli ett, två kanske t.o.m tre.
Det är inte bra att tänka för mycket. Därför ska man alltid ha något att göra. Sysselsätta sig så man slipper tänka. Tankar är inge bra. Iaf inte för min del.
Med denna konstiga text säger jag godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback