Torsdag

Åh jag är så arg! Eller jag vill vara arg, jag borde vara arg. Fast är nog alldeles för trött för att vara det. Känner mig bara glad haha.. Men nej jag är arg!
För att skolan sög så efter skolan skulle jag köpa jeans kanske shoppa ännu mer.. är ju trots allt 50% på allt på bikbok och massa andra affärer (tjejkväll ikväll) sen lägga mig i ett solarium och bara va! fan va skönt! Men nejnej istället tog jag bussen hem för att (?)  ja.. jag var trött.. TRÖTT ??!?!?!?!  ångrar det nu :(
Så nu är jag hemma och måste plugga, måste städa mitt rum, måste måste måste.
Sug på det! jag vill vara brun och ha massa kläder...

Istället för det sitter jag nu här med min jäävla ProViva juce..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback