När man inte har något vill man ha det. När man har något vill man inte ha det.

Vaknade för ett tag sen gud så skönt att sova! Kom hem vid halv sex och hade sovit sååå dåligt på bussen. Så när jag kom hem kröp jag ner i mamma och pappas säng som redan va uppvärmd. mysss

Det var jätte roligt att träffa alla igen, man blir så glad hihi och jag äger på volleyboll har jag insätt!
När jag kom hem så märkte jag att mitt knä var sjukt varit och blodigt och blä!
Doktorn - inte överanstränga knät eller träna eller något på två veckor!
Dansade ju runt igår. Kände ju inte så mycket så tänkte inte så mycket på det. Blä lagom äckligt vare när jag kom hem. ajaaa.Idag blire bara chilla sen ikväll blire middag hos marie&thomas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback