Slapp iaf skolan. Det var de som va baktanken med det hela.

Jahaja tänkte att dehär skulle bli liiite mer åt det diskreta hållet men verkar som att alla fått reda på det ändå. Så istället för att alla ska fråga så kan jag skriva här.
Körde moppe till bussen hade bråttom så jag körde full gas, tänkte inte på att det var tidigt på morgonen och att vintern är påväg. Så moppen halkade och jag rullade ner i diket satte mig upp och såg herkules glida skrapandes iväg på asfalten! Kändes jääävligt bra ska jag säga er!
Tänkte inget då förutom: HUR GICK DE MED HERKULES! så utan att känna efter sprang jag fram till herkules och han såg ah sådär.. helt okej .
Körde hem. När jag var hemma märkte jag att de va blod nere vid mina fötter. Märkte då att det rann från knät blablabla. Gick in i badrummet. Mamma skulle hjälpa mig. Slutade med att hon låg på golvet o bah nej louise usch va djupt de är jag svimmar blablabla. Man bah tack för hjälpen!!
Mamma övertala mig att åka in till sjukhuset. Det va inte ens stort! Kändes jätte pinsamt att komma där o bah hej ja har ett litet sår på knät.
Dom bestämde iaf för att sy. kände mig rätt töntig när jag nästan börja grina för att jag behöva bedöva med spruta. :(
Nu är jag iaf hemma. Har legat och kollat på OC hela dagen. Får inte träna på två veckor!
wiihoo love my life!
Kommentarer
Postat av: emelie

fyffaaaan stackare! :(

2011-10-20 @ 16:00:14
URL: http://uknowiit.blogg.se/
Postat av: frida

svar: hihi tack vad gullig du är :D hoppas knäna blir bra!

2011-10-20 @ 20:30:11
URL: http://fridapalms.blogg.se/
Postat av: josefine

fina ärr du kommer få älskling <3

2011-10-21 @ 16:48:28
URL: http://duvetjossans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback